Cenzúráz a Facebook
Külső céget bíz meg a legnagyobb közösségi oldal üzemeltetője, hogy kiszűrjék a rasszista tartalmakat.
A Facebook Inegymilliós kampányt indít Itative for Civil Courage Online néven, és a korrekt tartalomszűrés érdekében tőle független céget bíz meg ennek intézésével. A multi részéről ez egy nagyon erős üzenet, és minden valószínűséggel nem csak egy marketing kampányfogás.
Az oldal felhasználói feltételei szigorúan tiltják a gyűlöletbeszéd minden formáját, a fenyegetést és az uszítást is, azonban nem tudják ezt hatékonyan betartatni. Ennek folyománya, hogy hemzsegnek a különböző rasszista tartalmakat megosztó oldalak, és az antiszemita csoportok is használhatják közösségi térként a Facebookot. Az utóbbi időben az iszlámot becsmérlő tartalmak szaporodtak meg, mely eltávolítására több ország is felszólította az üzemeltetőket.
A Facebook posztok szűrése azért is nehéz feladat, mivel minden országban más a törvényi szabályozás. Az Egyesült Államokban az alkotmány szigorúan szabályozza a szólásszabadságot, s ezért csak a konkrét bűncselekményre vagy erőszakra történő buzdítás számít tiltottnak. A legtöbb szolgáltató ezért is választja bázishelyéül Amerikát.
A Facebook most nem is annyira a törvényi előírásoknak szeretne megfelelni, hanem marketinges megfontolásból szeretné kiszűrni a rasszista és gyűlöletkeltő tartalmakat.
- SMS-kampány - Mobil marketing - direkt SMS-marketing
- Tartalom és marketing a blogszférában - első hely
Cenzúrázza a tartalmakat a Facebook. A legnagyobb közösségi oldal szolgáltatója a Facebook odafigyel: rasszista tartalom, cenzúra, marketing kampány, kampány, mobiltelefonos alkalmazás.